KALUSTO JA IHMISET
420 tuhatta vuodessa
H. Pajalalla on ajossa Suomen tämän hetken
ainoa Iveco-maidonkeräilyauto.
Tehtaalla räätälöity
Koneurakointi J. Muurosen Volvo FMX
-ritiläauto rakennettiin tehdasalustalle.
Tehdasvalmis
Sisu tuotteisti tehdasvalmiin Forest-puutavara-
auton jo 27 vuotta sitten.
Raikkaasti monipuolinen
Vuorenpään Scania on raikas ja
työhön harkittu kokonaisuus.
Pitkällä tiellä
Hyvönen-yhtiöt Oy on aloittanut matkansa yhden auton yrityksestä.
Kilpiän keltaiset
Lappeenrantalainen MMK-Kuljetus Oy seisoo vankasti usean tukijalan varassa.
C tuli taloon
Transport Sjöman Oy Ab hankki uuden Renault C -koukku- ja nosturiauton.
Rekkanostalgiaa Tšekistä
LIAZ voi olla nimenä etäisesti tuttu, mutta kuinka moni tietää tšekkimerkin tarinaa?
KOEAJOT JA ESITTELYT
Isoja lapioita,
tarkkoja pistoja Mercedes-Benz Arocs -mallisto päivittyi osin tutuin Actros-eväin.
Tehostettua
taloudellisuutta Volvo Trucksin Älykäs kuljetus -testijakson tunnelmia.
Kärrystä Goljattiin
SLP Övertorneå valmistaa kalustoa maa-ainesten kuljetuksiin.
Osaksi isoa kuvaa
LNG-kaasu vie Volvon FH- ja FMmallistoja kohti pienempiä päästöjä.
VAKIOPALSTAT
Uutiskuljetus
Tarina tammikuun kuvasta
Seuraavassa numerossa
Raskas Kalusto on järeisiin hyötyajoneuvoihin keskittynyt aikakauslehti ammattilaisille sekä alasta kiinnostuneille. Lehden artikkeleissa kerrotaan ajoneuvoista, koneista, tapahtumista sekä raskaan kaluston parissa työskentelevistä ihmisistä ja yrityksistä.
Lehti ilmestyy 8 kertaa vuodessa.
Kotisivut:
www.raskaskalusto.fi