PÄÄKIRJOITUS
7 Messut tuovat kevään.
UUTISET
8 Ajankohtaista painomaailmalta.
INNOVAATIO
16 Think Ink.
TEEMA:
18 Messut kokoavat alan ihmiset yhteen.
TEEMA:
30 Messukartta.
TEEMA:
32 Me olemme messuilla!
40 Evankelistat Suomessa.
HENKILÖ
42 Liisa Ihmemaassa.
Sari Niemi johtaa Pohjoismaiden ainoaa
personoituun ja kohdennettuun asiakkuusmarkkinointiin erikoistunutta suoramarkkinointitaloa.
ILMIÖ
46 Rauhoitu kirjastossa.
YRITYS
56 Hansel.
Mihin Hanselin hankinnat perustuvat?
MEDIA
61 Painettu pitää pintansa.
Mobilisti on kiinnostanut yli 30 vuotta alan harrastajia.
KOULUTUS
62 Myyntikoulutukselle on edelleen tarvetta.
OHJELMISTOT
70 Pilvessä.
Agfalla on pitkä ja värikäs historia sanomalehtimaailmassa.
TESTI
76 NEOPOST DS-200.
KOLUMNI
80 Jani Mykkänen kolumnoi.
Yritysten eloonjäämisen ehtona on tiukka kulukuuri ja kaiken rönsyilyn leikkaus.
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!
Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.
Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.
Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.
www.pmlehti.fi